Skip to main content

Flytting Gjennomsnitt Matrise C


Jeg vet at dette er mulig med boost per: Men jeg vil virkelig unngå å bruke boost. Jeg har googled og ikke funnet noen egnede eller lesbare eksempler. I utgangspunktet vil jeg spore det bevegelige gjennomsnittet av en pågående strøm av en strøm av flytende punktnumre ved å bruke de siste 1000 tallene som en dataprøve. Hva er den enkleste måten å oppnå dette på, jeg eksperimenterte med å bruke et sirkulært array, eksponentielt glidende gjennomsnitt og et enklere glidende gjennomsnitt og fant ut at resultatene fra det sirkulære arrayet passer mine behov best. spurte 12. juni kl 12:38 Hvis dine behov er enkle, kan du bare prøve å bruke et eksponentielt glidende gjennomsnitt. Enkelt sagt, du lager en akkumulatorvariabel, og når koden ser på hver prøve, oppdaterer koden akkumulatoren med den nye verdien. Du velger en konstant alfa som er mellom 0 og 1, og beregner dette: Du trenger bare å finne en verdi av alfa hvor effekten av en gitt prøve bare varer i ca 1000 prøver. Hmm, jeg er egentlig ikke sikker på at dette passer for deg, nå som jeg har sagt det her. Problemet er at 1000 er et ganske langt vindu for et eksponentielt glidende gjennomsnitt. Jeg er ikke sikker på at det finnes en alfa som vil spre gjennomsnittet over de siste 1000 tallene, uten understrøm i flytpunktsberegningen. Men hvis du vil ha et mindre gjennomsnitt, som 30 tall eller så, er dette en veldig enkel og rask måte å gjøre det på. svarte 12. juni kl 12:44 1 på ditt innlegg. Det eksponentielle glidende gjennomsnittet kan la alfa variere. Så dette tillater det å bli brukt til å beregne tidsbasen gjennomsnitt (for eksempel bytes per sekund). Hvis tiden siden den siste akkumulatoroppdateringen er mer enn 1 sekund, lar du alfa være 1,0. Ellers kan du la alpha være (usecs siden sist oppdatering1000000). ndash jxh Jun 12 12 at 6:21 I utgangspunktet vil jeg spore det bevegelige gjennomsnittet av en pågående strøm av en strøm av flytende punktnumre ved å bruke de siste 1000 tallene som en datasample. Vær oppmerksom på at under oppdateringer summen som elementer som addrested, unngå kostbare O (N) traversal å beregne summen som trengs for gjennomsnittet - på forespørsel. Totalt er det laget en annen parameter fra T for å støtte f. eks. bruker en lang lang når totalt 1000 lang s, en int for char s, eller en dobbel til total float s. Dette er litt feil i at numsamples kan gå forbi INTMAX - hvis du bryr deg om at du kan bruke en usignert lang lang. eller bruk et ekstra bool data medlem til å registrere når beholderen først fylles mens sykkel nummeprøver rundt arrayet (best deretter omdøpt noe uskyldig som pos). besvart 12. juni 12 klokka 5:19 en antar at kvote-operatør (T-prøve) kvot er faktisk quotvoid operatorltlt (T-prøve) sitat. ndash oPless 8 Jun 14 kl 11:52 oPless ahhh. godt observert. egentlig mente jeg at det skulle være tomt operatør () (T-prøve), men selvfølgelig kunne du bruke hvilken som helst notasjon du likte. Vil fikse, takk. ndash Tony D Jun 8 14 at 14:27Simple round robin (moving average) array i C Som en diagnostikk vil jeg vise antall sykluser per sekund i min app. (Tenk rammer per sekund i en førstepersonsskytter.) Men jeg vil ikke vise den nyeste verdien, eller gjennomsnittet siden lansering. Hva jeg vil beregne er gjennomsnittet av de siste X-verdiene. Mitt spørsmål er, antar jeg, om den beste måten å lagre disse verdiene på. Min første tanke var å skape et fast størrelse array, slik at hver ny verdi ville skyve ut den eldste. Er dette den beste måten å gjøre det på? Hvis ja, hvordan skulle jeg implementere det EDIT: Heres klassen jeg skrev: RRQueue. Den arver Que, men håndhever kapasiteten og dequeues om nødvendig. Relatert til. Enkel round robin (glidende gjennomsnitt) array i C Enkel rund robin (glidende gjennomsnitt) array i C Som en diagnostikk vil jeg vise antall sykluser per sekund i min app. (Tenk rammer per sekund i en førstepersonsskytter.) Men jeg vil ikke vise den nyeste verdien, eller gjennomsnittet siden lansering. Hva jeg vil beregne er gjennomsnittet av de siste X-verdiene. round robin sheduling gjennomsnittlig ventetid Hei jeg leser Silberschatz-boken om operativsystem, 7. utgave. Teorien er god, men det er ingen støtte for øvelser eller uttømmende forklaring. Jeg prøver å gjøre øvelsen 5.4, beregne gjennomsnittlig ventetid for round robin sheduling. implementere enkle runde robin hei jeg har et stigende utvalg av brukere med der ID-er. Jeg ønsker å tildele en jobb i en syklus til hver bruker. det er. Første jobb til U1, andre til U2. Tredje til U3. Problemet mitt er det. når andre jobb kommer forsterker samtidig, fullfører U1 jobben sin. den andre jobben får igjen tildelt U1 ins. Hvordan lage en Round Robin, eller er det en enklere måte enn Round RobinWelcome til LinuxQuestions. org. et vennlig og aktivt Linux-fellesskap. Du ser for øyeblikket LQ som gjest. Ved å bli med i fellesskapet ditt, vil du kunne legge inn emner, motta nyhetsbrevet, bruke avansert søk, abonnere på tråder og få tilgang til mange andre spesielle funksjoner. Registrering er rask, enkel og helt gratis. Bli med i fellesskapet vårt i dag Merk at registrerte medlemmer ser færre annonser, og ContentLink er helt deaktivert når du logger inn. Hvis du har problemer med registreringsprosessen eller kontoinnlogging, vennligst kontakt oss. Hvis du trenger å tilbakestille passordet ditt, klikk her. Har problemer med å logge inn Vennligst besøk denne siden for å fjerne alle LQ-relaterte informasjonskapsler. Introduksjon til Linux - En hånd på veiledning Denne veiledningen ble opprettet som en oversikt over Linux operativsystemet, rettet mot nye brukere som en letetur og begynner veiledning, med øvelser på slutten av hvert kapittel. For mer avanserte praktikanter kan det være en desktop-referanse, og en samling av grunnkunnskapen som trengs for å fortsette med system - og nettverksadministrasjon. Denne boken inneholder mange virkelige eksempler avledet av forfatterne som Linux-system og nettverksadministrator, trener og konsulent. De håper disse eksemplene vil hjelpe deg å få bedre forståelse av Linux-systemet, og at du føler deg oppfordret til å prøve ut ting på egen hånd. Klikk her for å motta denne komplette guiden helt gratis. Jeg er ny hos C og jeg vil demonstrere deg at: D Jeg gjør veldig vanskelig å forstå Arrays, jeg leser dem i 3 bøker og jeg ikke får dem opp, jeg så eksemplene på cplusplus også. Jeg trodde vi kan prøve å lage et program som bruker arrays, og kanskje jeg kan forstå dem da. Jeg tror på et program som finner gjennomsnittet av tall jeg skriver (det ville være lett med evig loop men jeg vil forstå arrays). Jeg gjorde det jeg kunne, men programmet virker ikke, det tok meg timer å prøve å finne ut det og se på andre programmer hvordan de er laget med arrayer, og jeg endret programmet mange ganger og likevel, jeg er ikke sikker på hva det er galt (jeg har ingen ideer mer prøvd alt), så kanskje programmet er helt feil og ikke bare en liten del sfter mange modifikasjoner. Jeg ville være veldig glad hvis noen forklarer meg hva jeg har gjort feil (jeg håper det ikke er i det hele tatt feil :)) og hva jeg må endre så enn det fungerer. Her er modulen: Inkludert, inkludert ltiostreamgt, ved hjelp av navneområde std int divisjon (int. Int) int main (int nNumberofArgs, char pszArgs) cout ltlt Finn avhenger av tall du skriver, Negativt tall for å stoppe. Løft inn for å være i (i 0 l lt 128 i) sum sumtall Tall du vil ha gjennomsnittet av: Kvantitall hvis (sumlt0) Break Ai Sum Cout ltlt ltlt divisjon (a, i) Litt Endl-system (PAUSE) returner 0 int divisjon (int b, int i) int akkumulator for (int b 0 b lt ib) akkumulator bi retur akkumulator Takk for hjelp

Comments

Popular posts from this blog

Hvor Mye Penger Behov For Opsjonshandel

Slik kommer du i gang med handelsalternativer Et alternativ er rett til å kjøpe eller selge en eiendel til en bestemt pris når som helst før en bestemt dato, men ikke en forpliktelse til å gjøre det. La oss si at du vil kjøpe et hus, men du har ikke penger til å kjøpe det for en annen måned. Eieren godtar å gi deg muligheten til å kjøpe huset i en måned for 200 000, men bare hvis du betaler 2000 nå for det alternativet. En måned senere kan du oppdage at en berømt kjendis beveger seg i naboen, du kan nå kjøpe det huset til 200.000 og selge det til en fortjeneste. Eller det viser seg at alle rørene nå har bristet i huset, og det er verdt mye mindre, så du bestemmer deg for ikke å kjøpe den, la kjøpsopsjonen utløpe og miste din 2.000 investering for alternativet. Det er den grunnleggende prosessen for handelsalternativer, men i praksis er det svært komplisert og ekstremt risikabelt. Hvis du er interessert i denne risikobeslutningen, sørg for at du tar deg tid til å utdanne deg selv og bar

Can Du Trade Alternativer 401k

Trading Options i din IRA. Hva du trenger å vite før trading alternativer i din IRA-konto. Interessert i trading alternativer i din IRA. Du kommer til høyre megler TradeKing kombinerer en kraftig online trading plattform med prisvinnende kundeservice og enkel - å forstå alternativer som investerer utdanning for begynnende og avanserte handelsfolk. Å investere i pensjonering, kan ikke være enklere. Hvis du er klar til å begynne å investere penger for pensjonering, kan det være ditt første trekk å åpne en individuell pensjonskonto IRA. Du kan også ønske å investere i en 401 k eller annen arbeidsgiver-sponset pensjonskonto. Hvis du ikke lenger er ansatt hos firmaet som sponser 401 k, kan du vurdere å konvertere 401 k til en Roth IRA eller tradisjonell IRA som vanligvis tilbyr bredere og mer fleksible investeringsvalg. Hvis du er interessert i selvregistrert investering på nettet, kan du bestemme deg for å fordele en prosentandel av pensjonsfondene til aksjemarkedene, alternativstrategier,

Alternativer Trading Ark

NASDAQ Options Trading Guide. Equity opsjoner i dag er hyllet som en av de mest vellykkede finansielle produktene som skal introduseres i moderne tid. Valg har vist seg å være overlegne og forsiktige investeringsverktøy som tilbyr deg, investor, fleksibilitet, diversifisering og kontroll i å beskytte porteføljen din. eller ved å generere ekstra investeringsinntekter. Vi håper du vil finne dette for å være en nyttig veiledning for å lære hvordan du handler alternativer. Utestående Options. Options er finansielle instrumenter som kan brukes effektivt under nesten alle markedsforhold og for nesten alle investeringsmål. Blant noen få På de mange måtene kan alternativene hjelpe deg. Beskytt investeringene mot nedgang i markedsprisene. Øk inntekten din på nåværende eller nye investeringer. Skaff en egenkapital til en lavere pris. Fordel fra en aksjekurs s stiger eller faller uten å eie egenkapitalen eller selge det direkte. Fordeler ved trading Options. Orderly, Efficient og Liquid Markets.